21 November 2010

Antara Mini siri Ponti Anak Remaja, Twilight dan Vampire diaries

Assalamualaikum...
haiii ari ini aku nk tulis psal pontianak atau Vampire.... huh serammm..
hahha aku la pontianak paling cun di abad ini
Tapi aku bukan la nk cita pasal aku tejumpa pontianak ka.. hehehhee aku nk cita pasal filem o drama pasal pontianak ni... hehhe :)
Sekarang ni bnyk filem n drama psal hantu kan.. contoh mcm Pontianak Harum Sundal Malam...
Congkak.. Jangan Tegur n mcm2 lg la..
Sekarang ni dekat Astro Ria ada drama siri Ponti Anak Remaja kn dulu diorang bwt drama ja skrang ni dh buat drama bersiri... Ala yg Liyana Jasmay belakon 2....
Waaa memang bes la cita ni... cayalah diorang yg terfikir nk bwt cita cmni...
Tp aku rasa la kan mcm Liyana Jasmay 2 tak sesuai la pengang watak ni.. hehehe tu pendapat aku la..
Korang perasan tak kalau pontianak kn mna bleh kena cahaya matahari tp dalam ni diorang ciap jemur lg kt matahari ala2 omputih cm2... heran gak la..
Klu cita Vampire Diaries tu diorang bleh cahaya matahari coz dy pkai cincin pa ntah..
Tp maybe dalam cita Ponti ni diorang pkai mentera papa kot sbb aku pon jarang ikot sgt cita ni...
Kakak aku kalau dia tgok cita Ponti anak Remaja ni kn mesti dia komen bnyk sbb dia ckp cita ni tiru cita Twilight.. Liyana Jasmay tu ala2 mcm Bella la..hahahaha mcm2 la..
Tp aku tgok pon ada la cikit2 tp agak best la cita ni hhehhee..
Tahniah la spa yg reka cita ni :)

No comments:

Post a Comment