04 August 2012

KuKatakanKan Alhamdulillah

Alhamdulillah. Syukur hari ni dah 15 hari umat islam berpuasa.
15 Ramadhan 1433h. lagi 2 minggu lagi nak Raya. yahooo!! raya!. Dan raya kali ni penuh makna sangat sebab aku meraikan aku habis belajar dan memegang segulung Diploma. huh mcm tak pecaya ja. Dan yang ke-2 meraikan sebab aku dapat tawaran sambung ke peringkat ijazah. Sambung belajar smapai degree memang cita-cita aku. Hopefully everything be okey. Walaupun Universiti yang aku dapat ni bukan first choice tapi syukur la dari tak dapat lansung kan. Memang pikir panjang jugak la nk sambung ni. duit tu tak payah cakap la. memang pakai banyak. tapi mak n ayah ckp diorang boleh tolong. hehe sayang la kt dioarang. Dan yang paling seronok sekali semua best friend aku dapat satu U yang sama and course yang sama. memang tak rindu lagi la lepas ni. Ni yang aku nak pon. hehe.
dan yang terakhir. Hari raya ni penuh makna sebab raya ni best. Tiap2 tahun raya best kannn. Selamat Menyambut Bulan Ramadhan dan Bulan Syawal. hehe

No comments:

Post a Comment