06 December 2011

Road to Penang

Assalamualaikum!
haii hari ni fenat and letih tapi seronok dalam masa yang sama.
bagon ja dari tidoq pagi tadi terus my mom ajak p Penang buat apa aku pon taktau la.
Sja kot aku cuti sem tak bawak aku p mana depa kesian kot tgok aku teperap ja kat rumah kan, lagi pon hari sabtu ni aku dah kena balik poli ada kem Fesi dekat Dusun Resort, so ayah aku bwak la jalan. Nak jalan-jalan pon harap ayah yang bawak kan. kesian gila. :(

                                         muka teruja. hahaha
                          view atas feri, sangat cantik ciptaan Allah

samapi dalam pkoi 1 lebih cmtu terus cari kedai makan.
sah-sah la kalau mai penang mesti pekena nasi Kandar.. haaha, biasala anak mamak la katakan.
so kitorang makan dekat Line clear.. huh terbaik laa.


                                     
                                     
makan sampai kenyang terus pegi jalan-jalan area bazar chowrasa.
beli-belah makan and makan lagi.. hahaha menghabiskan duit mak aku

                             jual Perfume.. murah dari Rm55 terus tawar dapat Rm15 :)
 and I choose this :). taktau la nk pkai ka dak sebab aku ni bukan jenis suka pakai Perfume haha


                                          cendol tebaik dari ladang

habis ja round2 the world terus balik.. Tima kaceh mak dan ayah..
Bercuti la sangat kan.. Balik tu singgah Pantai Murni pekena pasembor plak.
Memang cuti ni aku kja makan ja kn. Montel aku cmni

No comments:

Post a Comment